Gjetja e thesarit

Buhari shenon; Na ka treguar Is'hak bin Nasri, e ky nga Abdurrezak e ku nga Meameri e ky nga Hammani, e ky nga Ebu Hurejra, qe percjell se i Derguari i Allahut Muhammedi a.s. ka thene:

"Nje burre i bleu nje tjetri token etij dhe bleresi ne token e blere gjeti nje qyp me florinj."
Njeriu qe bleu token i tha ish-pronarit te saj:
"Merri keto florinj nga une, sepse une te bleva vetem token dhe jo florinjte!"
Ai qe ia shiti token i tha:
"Une te shita token dhe cfare kishte ne te."
Por ata te dy shkuan per te gjykuar tek nje i trete, qe u tha:
"A keni femije?"
Njeri prej tyre tha:
"Kam nje djale"
Ndersa tjetri tha:
"Kam nje vajze."
Njeriu qe i pyeti ju tha:
"Martojeni djalin me vajzen, ate pasuri shpenzojeni per ata te dy dhe jepni sadaka."
                                                                (Buhari 3472 dhe Muslimi 1721)

Comments