Thenje te zgjedhura 1

"Feja siguron moralin, siguron nderin edhe mallin, por nje komb kur e le fene, me s'ka dert as per Atedheune." (Hafiz Ali Korça)

"Nuk ka miresi as miqesi nga i cili eshte i luhatshem dhe shkon nga fryn era." (Imam Shafi)

"Une besoj se njerezit nuk duhet te mbahen me genjeshtra te bukura, por duhet t'u tregohet e verteta, sado e shemtuar te jete. Cfare te bejme, fati nuk ka qene i mir pe ne; por me ndihmen e Zotit do tia dalim." (Alija Izetbegoviç)

"Jemi te sprovuar nga disa njerez, qe mendojne se Allahu i ka udhezuar vetem ata." (Iben Sina)

"Fjala e te uriturit ne veshet e atij qe e ka barkun plot, tingellojne si gjepura." (Ibn Xheuzi)

"Me mir buk e krip e zot ne shtepi, se sa me brez t'art te mbreti si sherbenjes duaxhi." (Sadiu)

"Nese adhurimin ndaj Zotit e quani semnunfje, atehere une nuk dua te sherohem." (Sami Frasheri)

"E vertata duher perseritur sepse dendur perseritet edhe genjeshtra." (Gete)

"Heshtja ime eshte nga dinjiteti im. Per cdo fjale kam nje pergjigje, por nje ehre shikoj fjalen a eshte fjale, e pastaj ate qe e fol a eshte njeri." (Mevlana Xheladin Rumi)

"Zoti prej qielli nuk ka zbrit arme, por ka zbrit libra. " (Imam Jakup Asipi)

"Njeriu i urte nr mesin e injoranteve eshte si nje vajze e bukur ne mesin e njerezvete verber." (Sadiu)

"Fundi i botes do te vije kur njerezit te udhetojne ne vagonat e klasit te pare dhe librat ne vagonin e mallrave." (Gabriel Gercia Marquez)

"Kur je duke kaluar ndonje veshtirsi dhe pyet veten ku eshte Zoit? vetem kujto; Mesuesi qendron ne heshtje gjate provimit." (Nouman Ali Khan)


Pergatiti

Shoqata Bashkesia Kultura Islame Puke

Comments